Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dobiášová, Monika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53591
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy McKinsey 7S, na jejichž základě bylo zjištěno hlubší povědomí o jeho fungování, vnitřních a vnějších faktorech ovlivňujících jeho úspěšnost. Na základě získaných informací a provedených analýz byly navrženy takové služby a aktivity, které podporují efekt WOM skrze poskytování prvotřídní kvality, pocitu přidané hodnoty a vytváření zážitků. V závěrečné části byla provedena nákladová, časová a riziková analýza s cílem ověřit proveditelnost projektu. Výsledkem práce jsou konkrétní doporučení a opatření pro zvýšení počtu klientů hotelu pomocí efektů WOM a eWOM.
dc.format 84
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject WOM cs
dc.subject eWOM cs
dc.subject hotel cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject WOM en
dc.subject eWOM en
dc.subject hotel en
dc.subject marketing en
dc.subject service marketing en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.title Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
dc.title.alternative Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect at the Endemit Hotel
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the acquisition and expansion of the hotel's clientele by using the effects of WOM (Word of Mouth) and eWOM (electronic Word of Mouth). In the theoretical part, the basic concepts and definitions related to tourism service marketing, WOM and eWOM communication and analytical methods were explained. In the practical part of the thesis, the current situation of the hotel was analysed using PESTLE and SWOT analysis, Porter's Five Forces Model and McKinsey 7S analysis to gain a deeper understanding of its operations, internal and external factors affecting its success. Based on the information gathered and analyses conducted, services and activities were designed to promote the WOM effect through the provision of premium quality, a sense of added value and the creation of experiences. In the final part, a cost, time and risk analysis was conducted to verify the feasibility of the project. As a result of the thesis, specific recommendations and actions are made to increase the number of hotel clients through the WOM and eWOM effects.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61722
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
dobiášová_2023_dp.pdf 19.18Mb PDF View/Open None
dobiášová_2023_op.docx 49.37Kb Unknown View/Open None
dobiášová_2023_vp.pdf 632.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account