Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. |
Author: |
Volná, Eliška
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53598
|
Date:
|
2023-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account