Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Volná, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53598
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. |
|
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zúčastněné pozorování
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Mystery Shopping
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Participant Observations
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. |
|
dc.title.alternative |
A Project to Improve Marketing Communication of Selected Brick-and-Mortar Stores of the Company ETA a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on improving the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. The aim was to create a project that would lead to the improvement of marketing communication in these stores. The theoretical part consisted of a literary review of professional literature related to marketing communication. The practical part was based on the theoretical findings, and its objective was to analyse the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. This part involved collecting primary data and information through methods such as mystery shopping, interviews, and participant observation, as well as implementing selected marketing situational analyses. Finally, the diploma thesis proposes specific action plans to improve the marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65082
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account