dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Brhelová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53599
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zpracování projektu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část pojednává o teoretických poznatcích zabývajících se marketingovou komunikací, jejím specifikám na průmyslovém trhu a situačním analýzám. Následuje praktická část, která se zaměřuje na představení vybraného e-shopu, analýzu jeho současného stavu a celkovou analýzu trhu přinášející rozbor vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraný e-shop pohybuje. Analýza trhu je provedena za pomoci Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SLEPT analýzy a analýzy konkurence, jejichž výsledky jsou následně shrnuty do analýzy SWOT. Na základě zjištěných skutečností vycházejících z praktické části je vypracován projekt, jehož cílem je nejenom vytvoření povědomí o nově založeném e-shopu především na průmyslovém trhu, ale také oslovení potenciálních zákazníků. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
115 s., 5 s. (155 925 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
SLEPT analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
SLEPT analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the Selected E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on the development of marketing communication project for a selected e-shop. The thesis is divided into three main parts, the first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, its specifics in the industrial market and situational analyses. The theoretical part is followed by the practical part, which focuses on the introduction of the selected e-shop, the analysis of its current state and the overall market analysis bringing an analysis of the internal and external environment in which the selected e-shop operates. The market analysis is performed using Porter's five competitive forces model, SLEPT analysis and competitive analysis, the results of which are then summarized in a SWOT analysis. On the basis of the findings based on the practical part a project is developed, the aim of which is not only to create awareness of the newly established e-shop mainly in the industrial market, but also to reach potential customers. The whole project is finally subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65093
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|