Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Fojtková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:59Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53649
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je upozornit na důležitost jednotné firemní grafiky a navrhnout ucelený koncept firemního designu. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis korporátní identity, je vysvětleno její rozdělení a to, jak se používá. Dále vysvětluje, jak přistupovat ke tvorbě firemního loga a k následné tvorbě grafického manuálu. Část práce se zaměřuje také na popis tvorby akcidenčních tiskovin, které může firma používat ke své prezentaci nebo propagaci. V praktické části práce je navrhnuto řešení, jak by ministerstva České republiky mohla docílit jednotného vizuálního stylu. Jsou zpracována dvě řešení, kdy v prvním řešení ministerstva používají sdílenou identitu a základ loga je pro všechna stejný a ve druhém řešení má každé ministerstvo logo své. |
|
dc.format |
90 s. (110 226) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
grafika
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
grafický manuál
|
cs |
dc.subject |
akcidenční tiskoviny
|
cs |
dc.subject |
ministerstvo
|
cs |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
graphics
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
graphic manual
|
en |
dc.subject |
accident publications
|
en |
dc.subject |
ministry
|
en |
dc.title |
Jednotný vizuální styl firemní grafiky |
|
dc.title.alternative |
A Uniform Visual Style of Corporate Graphics |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pleva, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to highlight the importance of uniform corporate graphics and to propose a coherent concept of corporate design. The theoretical part of the thesis is focused on the general description of corporate identity, its division and how it is used is explained. It also explains how to approach the creation of a corporate logo and the subsequent creation of a graphic manual. Part of the work also focuses on describing the creation of stock printed materials that a company can use to present or promote itself. In the practical part of the thesis, a solution is proposed on how the ministries of the Czech Republic could achieve a uniform visual style. Two solutions are developed, where in the first solution the ministries use a shared identity and the basis of the logo is the same for all of them and in the second solution each ministry has its own logo. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
63425
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account