Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Jednotný vizuální styl firemní grafiky |
Author: |
Fojtková, Jana
|
Advisor: |
Sysala, Tomáš
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je upozornit na důležitost jednotné firemní grafiky a navrhnout ucelený koncept firemního designu. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis korporátní identity, je vysvětleno její rozdělení a to, jak se používá. Dále vysvětluje, jak přistupovat ke tvorbě firemního loga a k následné tvorbě grafického manuálu. Část práce se zaměřuje také na popis tvorby akcidenčních tiskovin, které může firma používat ke své prezentaci nebo propagaci. V praktické části práce je navrhnuto řešení, jak by ministerstva České republiky mohla docílit jednotného vizuálního stylu. Jsou zpracována dvě řešení, kdy v prvním řešení ministerstva používají sdílenou identitu a základ loga je pro všechna stejný a ve druhém řešení má každé ministerstvo logo své. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53649
|
Date:
|
2022-12-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account