Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy |
Author: |
Čevelová, Denisa
|
Advisor: |
Horáková, Monika
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické části byla představena současná strategie firmy a dále byly provedeny analýzy PESTLE a SWOT. Tyto analýzy se zaměřily na určený rakouský a německý trh. Benchmarking a analýza potenciálních zákazníků byla podkladem pro vytvoření databáze potenciálních zákazníků. Výsledkem práce je zhodnocení dvou zahraničních trhů Rakouska a Německa, dle kterého se firma může rozhodnout, kam vstoupit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53990
|
Date:
|
2023-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account