Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Author: Čevelová, Denisa
Advisor: Horáková, Monika
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na část mezinárodního marketingu související s marketingovou strategií vstupu na zahraniční trhy. Cílem práce je navrhnout vhodný zahraniční trh pro potenciální vstup podniku s nabídkou vybraných typů podlahové krytiny. Literární rešerše zpracovává poznatky o mezinárodním marketingu, marketingových strategiích a jednotlivých druhů marketingových analýz. V praktické části byla představena současná strategie firmy a dále byly provedeny analýzy PESTLE a SWOT. Tyto analýzy se zaměřily na určený rakouský a německý trh. Benchmarking a analýza potenciálních zákazníků byla podkladem pro vytvoření databáze potenciálních zákazníků. Výsledkem práce je zhodnocení dvou zahraničních trhů Rakouska a Německa, dle kterého se firma může rozhodnout, kam vstoupit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53990
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čevelová_2023_dp.pdf 1.593Mb PDF View/Open None
čevelová_2023_op.pdf 492.3Kb PDF View/Open None
čevelová_2023_vp.docx 49.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account