Gamifikace a její využití ve vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Gamifikace a její využití ve vzdělávání

Show full item record

No preview available
Title: Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Author: Dubinina, Anastasiia
Advisor: Sysala, Tomáš
Abstract: Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a nevýhody. Součástí práce je návod na sestavení vyučovací lekce s prvky gamifikace. Práce představuje, jaké aplikace a webové stránky lze použít pro tvoření lekcí s prvky gamifikace. V praktické části byla vytvořena hodina s gami-fikačními prvky pro střední školy. Jsou zde porovnány tradiční vyučovací hodina s hodinou s gamifikačními prvky. V neposlední řadě byla vytvořena webová stránka, na které mohou učitelé sdílet a stahovat šablony her.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54300
Date: 2022-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Učitelství informatiky pro střední školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dubinina_2023_dp.pdf 2.124Mb PDF View/Open None
dubinina_2023_op.pdf 385.6Kb PDF View/Open None
dubinina_2023_vp.pdf 139.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account