Gamifikace a její využití ve vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Gamifikace a její využití ve vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Dubinina, Anastasiia
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:28Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54300
dc.description.abstract Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a nevýhody. Součástí práce je návod na sestavení vyučovací lekce s prvky gamifikace. Práce představuje, jaké aplikace a webové stránky lze použít pro tvoření lekcí s prvky gamifikace. V praktické části byla vytvořena hodina s gami-fikačními prvky pro střední školy. Jsou zde porovnány tradiční vyučovací hodina s hodinou s gamifikačními prvky. V neposlední řadě byla vytvořena webová stránka, na které mohou učitelé sdílet a stahovat šablony her.
dc.format 79 s. (86091 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gamifikace cs
dc.subject gamifikace vzdělávání cs
dc.subject vliv gamifikace cs
dc.subject gamification en
dc.subject learning en
dc.subject impact of gamification en
dc.title Gamifikace a její využití ve vzdělávání
dc.title.alternative Gamification and Its Use in Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vráblík, Viktor
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the analysis of professional studies on the topic of gamification in edu-cation and creates a comprehensive picture of this topic. The purpose of the thesis is to pro-vide scientific and methodological justification of the methodology of using gamification elements in the educational process. The theoretical part analyzes the important and relevant topic "Gamification of education". Definitions of gamification, history, elements of gamifica-tion, advantages and disadvantages are described here. Part of the work is a guide to creating a lesson with gamification elements. The thesis presents what applications and websites can be used to create lessons with gamification elements. In the practical part, a class with gami-fication elements was created for secondary schools. Here, a traditional lesson is compared to a lesson with gamification elements. Last but not least, a website was created where teachers can share and download game templates.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 63408
dc.date.submitted 2023-05-25


Files in this item

Files Size Format View Description
dubinina_2023_dp.pdf 2.124Mb PDF View/Open None
dubinina_2023_op.pdf 385.6Kb PDF View/Open None
dubinina_2023_vp.pdf 139.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account