Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Dubinina, Anastasiia
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54300
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a nevýhody. Součástí práce je návod na sestavení vyučovací lekce s prvky gamifikace. Práce představuje, jaké aplikace a webové stránky lze použít pro tvoření lekcí s prvky gamifikace. V praktické části byla vytvořena hodina s gami-fikačními prvky pro střední školy. Jsou zde porovnány tradiční vyučovací hodina s hodinou s gamifikačními prvky. V neposlední řadě byla vytvořena webová stránka, na které mohou učitelé sdílet a stahovat šablony her. |
|
dc.format |
79 s. (86091 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
gamifikace vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vliv gamifikace
|
cs |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
impact of gamification
|
en |
dc.title |
Gamifikace a její využití ve vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Gamification and Its Use in Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vráblík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2023-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the analysis of professional studies on the topic of gamification in edu-cation and creates a comprehensive picture of this topic. The purpose of the thesis is to pro-vide scientific and methodological justification of the methodology of using gamification elements in the educational process. The theoretical part analyzes the important and relevant topic "Gamification of education". Definitions of gamification, history, elements of gamifica-tion, advantages and disadvantages are described here. Part of the work is a guide to creating a lesson with gamification elements. The thesis presents what applications and websites can be used to create lessons with gamification elements. In the practical part, a class with gami-fication elements was created for secondary schools. Here, a traditional lesson is compared to a lesson with gamification elements. Last but not least, a website was created where teachers can share and download game templates. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
63408
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account