Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování |
Author: |
Kubínová, Adéla
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu nové značky na trh, konkurenční analýze a strategickému plánování. Konkrétně se jedná o polskou značku detailingových produktů KiurLab. Práce obsahuje dvě části. První, teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a popis metodiky práce. V praktické části budou tyto oblasti uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo na základě kvalitativního výzkumu zjistit, jaké je nákupní chování potenciálních zákazníků na trhu detailingu a jaké jsou podmínky pro vstup značky KiurLab na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54792
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account