Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Kubínová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:43Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:43Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54792
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu nové značky na trh, konkurenční analýze a strategickému plánování. Konkrétně se jedná o polskou značku detailingových produktů KiurLab. Práce obsahuje dvě části. První, teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a popis metodiky práce. V praktické části budou tyto oblasti uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo na základě kvalitativního výzkumu zjistit, jaké je nákupní chování potenciálních zákazníků na trhu detailingu a jaké jsou podmínky pro vstup značky KiurLab na český trh. |
|
dc.format |
49 s. (78 928 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
individuální hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
značka KiurLab
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
individual in-depth interview
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
brand KiurLab
|
en |
dc.title |
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování |
|
dc.title.alternative |
A New Brand enters the Market: Competitive Analysis and Strategic Planning |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about entry of a new brand to the market, competitive analysis and strategic planning. Specifically i tis about a polish detailing brand KiurLab. The thesis contains two main parts. The first one, the theoretical focuses on demarcation of the essential marketing concepts. They will be put into practice in practical part. The aim of this thesis was to find, what is the buying behaviour of potential customers on the detailing market and what are the conditions for entry of a new brand to the czcech market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68250
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account