Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kubínová, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54792
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu nové značky na trh, konkurenční analýze a strategickému plánování. Konkrétně se jedná o polskou značku detailingových produktů KiurLab. Práce obsahuje dvě části. První, teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a popis metodiky práce. V praktické části budou tyto oblasti uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo na základě kvalitativního výzkumu zjistit, jaké je nákupní chování potenciálních zákazníků na trhu detailingu a jaké jsou podmínky pro vstup značky KiurLab na český trh.
dc.format 49 s. (78 928 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject trh cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject individuální hloubkový rozhovor cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka KiurLab cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject market en
dc.subject buying behavior en
dc.subject competition en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject individual in-depth interview en
dc.subject product en
dc.subject brand KiurLab en
dc.title Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
dc.title.alternative A New Brand enters the Market: Competitive Analysis and Strategic Planning
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis is about entry of a new brand to the market, competitive analysis and strategic planning. Specifically i tis about a polish detailing brand KiurLab. The thesis contains two main parts. The first one, the theoretical focuses on demarcation of the essential marketing concepts. They will be put into practice in practical part. The aim of this thesis was to find, what is the buying behaviour of potential customers on the detailing market and what are the conditions for entry of a new brand to the czcech market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68250
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kubínová_2024_dp.pdf 1.162Mb PDF View/Open None
kubínová_2024_op.docx 92.57Kb Unknown View/Open None
kubínová_2024_vp.pdf 158.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account