Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen

DSpace Repository

Language: English čeština 

Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen

Show full item record

No preview available
Title: Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen
Author: Eignerová, Ivana
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Bakalářská práce se zabývá důvody nedokončených nákupů v sítích prodejen Fokus Optik a Grand Optical. Teoretická část práce vymezuje pojmy z oblasti komunikačního mixu, zejména reklamy a osobního prodeje. Věnuje se též nákupnímu chování, definuje maloobchod. Praktická část navazuje rozborem kvalitativního výzkumu, který byl uskutečňován formou rozhovorů se zákazníky výše zmiňovaných prodejen. Na základě analýzy výzkumných dojde k zodpovězení výzkumných otázek. Konec práce uzavírají návrhy a doporučení pro společnosti Fokus Optik a Grand Optical.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54794
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
eignerová_2024_dp.pdf 1.389Mb PDF View/Open None
eignerová_2024_op.docx 120.0Kb Unknown View/Open None
eignerová_2024_vp.docx 93.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account