Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti |
Author: |
Zavadil, Petr
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení a souhrn pravidel pro komunikaci firmy ve formě brand manuálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54888
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account