Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
Author: Zavadil, Petr
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení a souhrn pravidel pro komunikaci firmy ve formě brand manuálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54888
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zavadil_2024_dp.pdf 3.348Mb PDF View/Open None
zavadil_2024_op.docx 103.1Kb Unknown View/Open None
zavadil_2024_vp.docx 93.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account