Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Zavadil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:47Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:47Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54888
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na vytvoření brand manuálu v procesu rebrandingu firmy S WHG, s. r. o., která působí v projektovém a inženýrsko-dodavatelském odvětví. Cílem práce je zjistit názor zákazníků a vedení firmy na současnou komunikaci. Účelem práce je pak analyzovat společnost a její konkurenci, a na základě těchto dat společně s výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu vytvořit doporučení a souhrn pravidel pro komunikaci firmy ve formě brand manuálu. |
|
dc.format |
113 s. (172 849 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
proces rebrandingu
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brand manuál
|
cs |
dc.subject |
vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
rebranding process
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand manual
|
en |
dc.subject |
visual communication
|
en |
dc.title |
Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Creating a Brand Manual in the Context of Rebranding a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on creating a brand manual in the rebranding process of the company S WHG, s.r.o., operating in the project and engineering-supply industry. The aim of the thesis is to ascertain the opinions of customers and the company's management on current communication. The purpose is then to analyze the company and its competitors, and based on this data together with the results of qualitative and quantitative research, to create recommendations and a summary of rules for the company's communication in the form of a brand manual. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68440
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account