Komunikace značky Garmin na sociálních sítich
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace značky Garmin na sociálních sítich |
Author: |
Martynek, Ondřej
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem budováním značky na sociálních sítích. Je rozdělena na dvě hlavní části - část praktickou a část teoretickou. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti značky, marketingové komunikace v online prostředí a sociálních sítí. Praktickou část představuje společnost Garmin, a především obsahuje analýzu kvantitativního výzkumu. Součástí praktické části bakalářské práce je i zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54930
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account