Komunikace značky Garmin na sociálních sítich

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace značky Garmin na sociálních sítich

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Martynek, Ondřej
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54930
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem budováním značky na sociálních sítích. Je rozdělena na dvě hlavní části - část praktickou a část teoretickou. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti značky, marketingové komunikace v online prostředí a sociálních sítí. Praktickou část představuje společnost Garmin, a především obsahuje analýzu kvantitativního výzkumu. Součástí praktické části bakalářské práce je i zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení.
dc.format 62 s. (83 830 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject social networks en
dc.subject marketing communication en
dc.subject digital marketing en
dc.subject quantitative research en
dc.title Komunikace značky Garmin na sociálních sítich
dc.title.alternative Garmin Brand Communication on Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis deals with brandbuilding on social networks. It is devided into two main parts - a practical part and a theoretical part. The theoretical part describes basic terms in the field of brand, online marketing communication and social networks. The practical part presents the brand Garmin and contains especially analysis of quantitative research. Part and parcel of the practical part are also answers to research questions and final recommendation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68141
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
martynek_2024_dp.pdf 1.237Mb PDF View/Open None
martynek_2024_op.docx 105.4Kb Unknown View/Open None
martynek_2024_vp.docx 91.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account