Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora |
Author: |
Hrubešová, Natálie
|
Advisor: |
Gamalová, Kamila
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, principy marketingové komunikace, sport a fotbal, zatímco praktická část analyzuje existující komunikační kanály klubu, vytváří SWOT analýzu a provádí průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě získaných informací jsou navržena konkrétní opatření, která mají posílit a optimalizovat marketingovou komunikaci klubu. Výsledky této práce mohou posloužit jako užitečný průvodce pro další rozvoj marketingové strategie klubu a pomohou jako inspirace pro další organizace v oblasti sportovního marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55034
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account