Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Hrubešová, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:54Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55034
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, principy marketingové komunikace, sport a fotbal, zatímco praktická část analyzuje existující komunikační kanály klubu, vytváří SWOT analýzu a provádí průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě získaných informací jsou navržena konkrétní opatření, která mají posílit a optimalizovat marketingovou komunikaci klubu. Výsledky této práce mohou posloužit jako užitečný průvodce pro další rozvoj marketingové strategie klubu a pomohou jako inspirace pro další organizace v oblasti sportovního marketingu. |
|
dc.format |
77 s. 4 s. obrazových příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
SK Sparta Kutná Hora
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
fotbalový tým
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
SK Sparta Kutná Hora
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
football team
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication SK Sparta Kutná Hora |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the football club SK Sparta Kutná Hora. The aim of the thesis is to identify the most effective communication tools and propose measures to improve the club's communication strategy through a quantitative investigation. At the same time, the thesis aims to determine the level of awareness of the club among the residents of Kutná Hora. The theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts, principles of marketing communication, sport and football, while the practical part analyses the existing communication channels of the club, creates a SWOT analysis and conducts a survey among the target group. Based on the information obtained, specific measures are proposed to strengthen and optimize the club's marketing communication. The results of this work can serve as a useful guide for further development of the club's marketing strategy and help as inspiration for other organizations in the field of sports marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68186
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account