Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Author: Brokl, Daniel
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části práce jsou popsány složky marketingového mixu, které jsou využitelné i ve virtuálních světech, jsou představeny základní pojmy v souvislosti s metaverse. Praktická část obsahuje kvalitativní a kvantitativní výzkumy, které shrnují pohled lidí na to, jak se využívají marketingové komunikace v metaverse. Závěrem jsou zodpovězeny hlavní výzkumné otázky a udělena doporučení pro značky usilující o participaci v metaverse.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55054
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brokl_2024_dp.pdf 3.935Mb PDF View/Open None
brokl_2024_op.docx 76.13Kb Unknown View/Open None
brokl_2024_vp.pdf 165.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account