Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci |
Author: |
Brokl, Daniel
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části práce jsou popsány složky marketingového mixu, které jsou využitelné i ve virtuálních světech, jsou představeny základní pojmy v souvislosti s metaverse. Praktická část obsahuje kvalitativní a kvantitativní výzkumy, které shrnují pohled lidí na to, jak se využívají marketingové komunikace v metaverse. Závěrem jsou zodpovězeny hlavní výzkumné otázky a udělena doporučení pro značky usilující o participaci v metaverse. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55054
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account