Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Brokl, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:54Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55054
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části práce jsou popsány složky marketingového mixu, které jsou využitelné i ve virtuálních světech, jsou představeny základní pojmy v souvislosti s metaverse. Praktická část obsahuje kvalitativní a kvantitativní výzkumy, které shrnují pohled lidí na to, jak se využívají marketingové komunikace v metaverse. Závěrem jsou zodpovězeny hlavní výzkumné otázky a udělena doporučení pro značky usilující o participaci v metaverse. |
|
dc.format |
76 s. (92959 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Metaverse
|
cs |
dc.subject |
Virtuální světy
|
cs |
dc.subject |
Virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Virtuální prostředí
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Metaverse
|
en |
dc.subject |
Virtual worlds
|
en |
dc.subject |
Virtual reality
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Virtual environments
|
en |
dc.subject |
Purchasing behavior
|
en |
dc.title |
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the metaverse and its potential for use in marketing communication. In the theoretical part, it discusses the metaverse and marketing communication, the history of the metaverse, and individual metaverse worlds. The practical part of the thesis involves both quantitative and qualitative research on a sample of users, examining their perceptions of marketing communication in the metaverse. The work consists of two main parts. The theoretical part describes the components of the marketing mix that are also applicable in virtual worlds and introduces basic concepts related to the metaverse. The practical part includes qualitative and quantitative research summarizing people's views on how marketing communications are used in the metaverse. In conclusion, the main research questions are answered and recommendations are given for brands aiming to participate in the metaverse. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
68290
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account