Vizuální komunikace hudebního festivalu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vizuální komunikace hudebního festivalu |
Author: |
Gežová, Kristýna
|
Advisor: |
Ondroušek, Václav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá světem vizuální komunikace hudebních festivalů. V teoretické části zkoumá základní pilíře vizuálních identit a brand systémů. Popisuje, jak se vnímání hudby v kontextu identit může propsat do samotné tvorby komunikačních výstupů. Na rešerši už vzniklých festivalů zkoumá, jak se tyto akce dnes vyvíjí a s jakými médií pracují. V praktické části se zabývá tvorbou dynamického brandu pro fiktivní festival s důrazem na žánr elektronické hudby. Cílem je vytvořit koncept konzistentní komunikace, která se projevuje nejen v online a off-line prostředí, ale také v projekcích na stage během akce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55214
|
Date:
|
2023-11-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Digitální design |
Discipline:
|
Digitální design |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account