Riziková hra dětí předškolního věku z pohledu pedagogických pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Riziková hra dětí předškolního věku z pohledu pedagogických pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Andrýsková, Hana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:02Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:02Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55224
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vnímáním rizikové hry dětí předškolního věku pohledem pedagogických pracovníků. Teoretická část je zpracována metodou analýzy použité literatury. Pojednává o vývoji dítěte v předškolním věku z hlediska fyzického, psychického a sociálního rozvoje. V další části je charakterizována hra a riziková hra, její výhody a nevýhody. Závěr teoretické části je věnován definování pojmu pedagogický pracovník a jaký pohled má na rizikovou hru v rámci jiných výzkumů. V praktické části je využíván kvantitativní výzkum, kde s pomocí metody dotazníkového šetření zjišťujeme vnímané riziko v jednotlivých kategoriích rizikové hry, dále pak umožnění rizikové hry pedagogickými pracovníky. Zjišťujeme i vnímanou podporu a přínos rizikové hry. Praktickým přínosem bakalářské práce je získání širšího povědomí o důležitosti rizikové hry pohledem pedagogických pracovníků.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject riziková hra cs
dc.subject předškolní věk dítěte cs
dc.subject pedagogičtí pracovníci cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject riziko cs
dc.subject podpora cs
dc.subject přínos cs
dc.subject risky play en
dc.subject preschool age child en
dc.subject pedagogical staff en
dc.subject perception en
dc.subject risk en
dc.subject support en
dc.subject benefits en
dc.title Riziková hra dětí předškolního věku z pohledu pedagogických pracovníků
dc.title.alternative Risky Play of Preschool Children from the Perspective of Educational Staff
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the perception of risky play of preschool children from the perspective of pedagogical staff. The theoretical part is elaborated by the method of literature analysis. It discusses the development of the preschool child in terms of physical, psychological, and social development. The next part characterizes play and risky play, its advantages, and disadvantages. Finally, the theoretical part is devoted to defining the concept of pedagogical worker and what view he has on risky play within another research. In the practical part, quantitative research is used, where with the help of a questionnaire survey method, we find out the perceived level of risk in each category of risky play, as well as the enabling of risky play by educational workers. We also investigate the perceived support and benefits of risky play. The practical contribution of the bachelor thesis is to gain a broader understanding of the importance of risk play through the perspective of educational staff.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67505
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
andrýsková_2024_dp.pdf 2.499Mb PDF View/Open None
andrýsková_2024_op.docx 17.94Kb Unknown View/Open None
andrýsková_2024_vp.docx 18.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account