Riziková hra dětí předškolního věku z pohledu pedagogických pracovníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Andrýsková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:02Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55224
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vnímáním rizikové hry dětí předškolního věku pohledem pedagogických pracovníků. Teoretická část je zpracována metodou analýzy použité literatury. Pojednává o vývoji dítěte v předškolním věku z hlediska fyzického, psychického a sociálního rozvoje. V další části je charakterizována hra a riziková hra, její výhody a nevýhody. Závěr teoretické části je věnován definování pojmu pedagogický pracovník a jaký pohled má na rizikovou hru v rámci jiných výzkumů. V praktické části je využíván kvantitativní výzkum, kde s pomocí metody dotazníkového šetření zjišťujeme vnímané riziko v jednotlivých kategoriích rizikové hry, dále pak umožnění rizikové hry pedagogickými pracovníky. Zjišťujeme i vnímanou podporu a přínos rizikové hry. Praktickým přínosem bakalářské práce je získání širšího povědomí o důležitosti rizikové hry pohledem pedagogických pracovníků. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
riziková hra
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk dítěte
|
cs |
dc.subject |
pedagogičtí pracovníci
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
přínos
|
cs |
dc.subject |
risky play
|
en |
dc.subject |
preschool age child
|
en |
dc.subject |
pedagogical staff
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.subject |
support
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.title |
Riziková hra dětí předškolního věku z pohledu pedagogických pracovníků |
|
dc.title.alternative |
Risky Play of Preschool Children from the Perspective of Educational Staff |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the perception of risky play of preschool children from the perspective of pedagogical staff. The theoretical part is elaborated by the method of literature analysis. It discusses the development of the preschool child in terms of physical, psychological, and social development. The next part characterizes play and risky play, its advantages, and disadvantages. Finally, the theoretical part is devoted to defining the concept of pedagogical worker and what view he has on risky play within another research. In the practical part, quantitative research is used, where with the help of a questionnaire survey method, we find out the perceived level of risk in each category of risky play, as well as the enabling of risky play by educational workers. We also investigate the perceived support and benefits of risky play. The practical contribution of the bachelor thesis is to gain a broader understanding of the importance of risk play through the perspective of educational staff. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67505
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account