dc.contributor.advisor |
Mekyska, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Vaculíková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:41:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T12:41:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5525
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti zákazníků, kteří nakupují v prodejním skladě firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vyjadřuji poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V analytické části již ře-ším konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vztahuje. Nejprve firmu charakterizuji, poté analyzuji zákazníky a zjistím, zda jsou s nákupem ve skladě spokojení. Na závěr navrhuji doporučení, která by mohla zajistit zvýšení hotovostního prodeje v prodejním skladě firmy. |
cs |
dc.format |
64 s., 10 s. přiloh |
cs |
dc.format.extent |
1171348 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojený zákazník
|
cs |
dc.subject |
nespokojený zákazník
|
cs |
dc.subject |
komunikace se zákazníkem
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfied customer
|
en |
dc.subject |
dissatisfied customer
|
en |
dc.subject |
communication with customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer's satisfaction and ways of communication in storehouse the ŘEMPO VEGA, ltd. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of my Bachelor thesis is to analyse the satisfaction of customers who shop in the sales storehouse of ŘEMPO VEGA, s.r.o. I divided the thesis into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the customers, their satisfaction and the marketing research. In the analytical part, I dealt with particular situations concerning the company which is the object of the research. First, I described the company and then I analysed the customers and ascertained whether they were satisfied with shopping in the storehouse. In conclusion, I proposed actions which could increase the cash sales of the company's sales storehouse. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7415
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|