Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe |
Author: |
Dynka, Vít
|
Advisor: |
Kazík, Martin
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudebních festivalů. Teoretická část práce definuje pojmy jako kultura, hudba a kulturní akce. Konkrétněji se pak věnuje hudebním festivalům, jejich dělení, dramaturgii, publiku a marketingovému mixu a jeho specifikům v kultuře. Dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu hudebních festivalů. Praktická část stručně popisuje historii festivalu Pop Messe a konkrétní prvky jeho marketingového mixu. Dále obsahuje výsledky kvalitativního šetření mezi návštěvníky festivalu provedeného autorem v roce 2023 a analyzuje a interpretuje data získaná v dotazníkovém šetření v rámci kvantitativního výzkumu, zabývajícím se vnímáním marketingového mixu festivalu Pop Messe jeho návštěvníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55303
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account