Využití umělé inteligence v propagaci podniku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití umělé inteligence v propagaci podniku |
Author: |
Němcová, Petra
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím umělé inteligence v propagaci podniku. V teoretické části vymezuje základní pojmy umělé inteligence, představuje čtenářům její historii, možné zapojení v různých odvětvích a představuje konkrétní často používané nástroje. Výzkumná část vychází z rozhovorů se zástupci firem, kteří umělou inteligenci ve své práci v propagaci používají. Zaměřuje se zejména na to, jaké nástroje používají, k čemu konkrétně a zda na pracovišti proběhla nějaká školení na toto téma. Výzkumnou část dále doplňuje analýza současné situace s ohledem na školení a vzdělávání se v tématu AI. Projektová část poskytuje přehled oblastí, v nichž se dá umělá inteligence využít v komunikačních procesech a fázích komunikační kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55305
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account