Využití umělé inteligence v propagaci podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:05Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55305
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím umělé inteligence v propagaci podniku. V teoretické části vymezuje základní pojmy umělé inteligence, představuje čtenářům její historii, možné zapojení v různých odvětvích a představuje konkrétní často používané nástroje. Výzkumná část vychází z rozhovorů se zástupci firem, kteří umělou inteligenci ve své práci v propagaci používají. Zaměřuje se zejména na to, jaké nástroje používají, k čemu konkrétně a zda na pracovišti proběhla nějaká školení na toto téma. Výzkumnou část dále doplňuje analýza současné situace s ohledem na školení a vzdělávání se v tématu AI. Projektová část poskytuje přehled oblastí, v nichž se dá umělá inteligence využít v komunikačních procesech a fázích komunikační kampaně. |
|
dc.format |
93 s. (118 246 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
AI
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
komunikační procesy
|
cs |
dc.subject |
prompt
|
cs |
dc.subject |
ChatGPT
|
cs |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
AI
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
communication processes
|
en |
dc.subject |
prompt
|
en |
dc.subject |
ChatGPT
|
en |
dc.title |
Využití umělé inteligence v propagaci podniku |
|
dc.title.alternative |
The Use of Artificial Intelligence in Business Promotion |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the use of artificial intelligence in the promotion of a company. In the theoretical part, it defines the basic concepts of artificial intelligence, introduces its history, its possible involvement in various industries and presents specific frequently used tools. The research part is based on interviews with representatives of companies that use artificial intelligence in their promotional work. In particular, it focuses on what tools they use, what they specifically use them for, and whether any training on the topic has taken place in the workplace. The research part is further supplemented by an analysis of the current situation with regard to training and education on the topic of AI. The project part provides an overview of the areas in which AI can be used in communication processes and phases of a communication campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68423
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account