Využití umělé inteligence v propagaci podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití umělé inteligence v propagaci podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Němcová, Petra
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55305
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím umělé inteligence v propagaci podniku. V teoretické části vymezuje základní pojmy umělé inteligence, představuje čtenářům její historii, možné zapojení v různých odvětvích a představuje konkrétní často používané nástroje. Výzkumná část vychází z rozhovorů se zástupci firem, kteří umělou inteligenci ve své práci v propagaci používají. Zaměřuje se zejména na to, jaké nástroje používají, k čemu konkrétně a zda na pracovišti proběhla nějaká školení na toto téma. Výzkumnou část dále doplňuje analýza současné situace s ohledem na školení a vzdělávání se v tématu AI. Projektová část poskytuje přehled oblastí, v nichž se dá umělá inteligence využít v komunikačních procesech a fázích komunikační kampaně.
dc.format 93 s. (118 246 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject AI cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikační procesy cs
dc.subject prompt cs
dc.subject ChatGPT cs
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject AI en
dc.subject promotion en
dc.subject communication processes en
dc.subject prompt en
dc.subject ChatGPT en
dc.title Využití umělé inteligence v propagaci podniku
dc.title.alternative The Use of Artificial Intelligence in Business Promotion
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the use of artificial intelligence in the promotion of a company. In the theoretical part, it defines the basic concepts of artificial intelligence, introduces its history, its possible involvement in various industries and presents specific frequently used tools. The research part is based on interviews with representatives of companies that use artificial intelligence in their promotional work. In particular, it focuses on what tools they use, what they specifically use them for, and whether any training on the topic has taken place in the workplace. The research part is further supplemented by an analysis of the current situation with regard to training and education on the topic of AI. The project part provides an overview of the areas in which AI can be used in communication processes and phases of a communication campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68423
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2024_dp.pdf 4.733Mb PDF View/Open None
němcová_2024_op.docx 101.2Kb Unknown View/Open None
němcová_2024_vp.pdf 144.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account