Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji |
Author: |
Hofrová, Martina
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání efektivity marketingové komunikace v kontextu pěstounské péče. Cílem práce je identifikovat a analyzovat nejúčinnější způsoby informování potenciálních pěstounů a zvýšení povědomí o pěstounství ve veřejnosti. Výzkum byl realizován prostřednictvím kombinovaného přístupu, včetně kvantitativního dotazníkového šetření mezi žadateli o pěstounskou péči a kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s žadateli ve Zlínském kraji. Na základě výsledků lze vyvodit doporučení pro účinnější komunikaci s potenciálními pěstouny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55343
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account