Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Hofrová, Martina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:07Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:07Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55343
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání efektivity marketingové komunikace v kontextu pěstounské péče. Cílem práce je identifikovat a analyzovat nejúčinnější způsoby informování potenciálních pěstounů a zvýšení povědomí o pěstounství ve veřejnosti. Výzkum byl realizován prostřednictvím kombinovaného přístupu, včetně kvantitativního dotazníkového šetření mezi žadateli o pěstounskou péči a kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s žadateli ve Zlínském kraji. Na základě výsledků lze vyvodit doporučení pro účinnější komunikaci s potenciálními pěstouny.
dc.format 84 s. (103781 zanaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject pěstounská péče cs
dc.subject nábor pěstounů cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject social marketing en
dc.subject foster care en
dc.subject foster parent recruitment en
dc.title Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Foster Care Recruitment Marketing in the Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on examining the effectiveness of marketing communication in the context of foster care. The aim of the work is to identify and analyze the most effective ways of informing potential foster parents and increasing public awareness of foster care. The research was conducted through a combined approach, including a quantitative questionnaire survey among applicants for foster care and qualitative semi-structured interviews with applicants and representatives of municipalities in the Zlín Region. Based on the results, recommendations can be made for effective communication with potential foster parents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68135
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hofrová_2024_dp.pdf 2.915Mb PDF View/Open None
hofrová_2024_op.docx 99.22Kb Unknown View/Open None
hofrová_2024_vp.docx 93.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account