Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hofrová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:07Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55343
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání efektivity marketingové komunikace v kontextu pěstounské péče. Cílem práce je identifikovat a analyzovat nejúčinnější způsoby informování potenciálních pěstounů a zvýšení povědomí o pěstounství ve veřejnosti. Výzkum byl realizován prostřednictvím kombinovaného přístupu, včetně kvantitativního dotazníkového šetření mezi žadateli o pěstounskou péči a kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s žadateli ve Zlínském kraji. Na základě výsledků lze vyvodit doporučení pro účinnější komunikaci s potenciálními pěstouny. |
|
dc.format |
84 s. (103781 zanaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
pěstounská péče
|
cs |
dc.subject |
nábor pěstounů
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
foster care
|
en |
dc.subject |
foster parent recruitment
|
en |
dc.title |
Marketing náboru pěstounů ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Foster Care Recruitment Marketing in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on examining the effectiveness of marketing communication in the context of foster care. The aim of the work is to identify and analyze the most effective ways of informing potential foster parents and increasing public awareness of foster care. The research was conducted through a combined approach, including a quantitative questionnaire survey among applicants for foster care and qualitative semi-structured interviews with applicants and representatives of municipalities in the Zlín Region. Based on the results, recommendations can be made for effective communication with potential foster parents. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68135
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account