Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě |
Author: |
Formanová, Anna
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním diverzních modelek v reklamě a jejich působením na příjemce. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti reklamy a módy a popisuje jednotlivé druhy diverzních modelek na příkladu příběhů reálných osob. Praktická část se věnuje porozumění odpovědí od dvaceti čtyř participantů realizovaného kvalitativního výzkumu, jež byli vybráni na základě věku a pohlaví za cílem zjistit, jak diverzní modelky ovlivňují nákupní chování a celkový pohled na reklamu a komunikaci značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55381
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account