Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole
Show full item record
No preview available
Title:
|
Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole |
Author: |
Fiurášková, Veronika
|
Advisor: |
Deutscherová, Beáta
|
Abstract:
|
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Zabývá se metodou NTC a jejím využitím v mateřské škole. Cílem práce je objasnit principy NTC systému učení a na jejich základě vytvořit a aplikovat projekt v prostředí mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na předškolní vzdělávání a otázku školní zralosti. Dále se zabývá vývojem předškolního dítěte v oblasti motorického, kognitivního, emocionálního a sociálního rozvoje a na úplný závěr popisu principů NTC systému učení. V aplikační části této práce byl realizován projekt s prvky NTC metody. Realizace projektu trvala po dobu 2 měsíců a na jeho průběhu se, na základě mnou vytvořených doporučení pro práci s metodou, podílely také dvě třídní učitelky. Při evaluaci byla využita průběžná diagnostika dětí, dále dvoufázové hodnocení, provedeno mnou a třídní učitelkou, na základě kterého byla zhotovena komparace. Výsledky získané při evaluaci se staly základem zpracování doporučení pro využití metody NTC v praxi mateřských škol, která by měla vést k odbornému zdokonalování výuky a praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55395
|
Date:
|
2024-01-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account