Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera |
Author: |
Schmiedová, Petra
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí pro marketingové účely značky Valera. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky online marketingu a sociálních sítí, přináší základní informace a strategie jejich využití v marketingu. Na základě těchto poznatků byla v následující části vypracována analýza současného stavu sociálních sítí značky Valera a vybrané konkurence. Součástí analýzy je také srovnání výsledků současného využívání vybraných platforem mezi značkou Valera a její konkurencí. Poslední část práce se věnuje samotnému návrhu projektu, jehož cílem je zefektivnění využití vybraných sociálních sítí značky Valera. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55419
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account