Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Schmiedová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:10Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55419
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí pro marketingové účely značky Valera. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky online marketingu a sociálních sítí, přináší základní informace a strategie jejich využití v marketingu. Na základě těchto poznatků byla v následující části vypracována analýza současného stavu sociálních sítí značky Valera a vybrané konkurence. Součástí analýzy je také srovnání výsledků současného využívání vybraných platforem mezi značkou Valera a její konkurencí. Poslední část práce se věnuje samotnému návrhu projektu, jehož cílem je zefektivnění využití vybraných sociálních sítí značky Valera. |
|
dc.format |
92 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Media Marketing for Valera Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this master's thesis is the utilization of social media for marketing purposes of the Valera brand. The first part of the thesis is focused on theoretical insights into online marketing and social media, providing basic information and strategies used in marketing. Based on these insights, an analysis of the current state of social media for the Valera brand and selected competitors was conducted. The analysis also includes a comparison of the results of the current use of selected platforms between the Valera brand and its competitors. The final part of the thesis is dedicated to the proposal of the project itself, aiming to optimize the utilization of selected social media platforms for the Valera brand. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65129
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account