Marketingová komunikace vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace vybrané společnosti |
Author: |
Zamazalová, Kateřina
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Cílem této práce je zhodnotit stávající strategie marketingové komunikace společnosti prodávající nikotinové výrobky a identifikovat omezení a možnosti zlepšení v rámci regulačních restrikcí. Práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálně využívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu v kontextu omezení spojených s touto specifickou oblastí trhu. Na základě tohoto hodnocení budou navrženy účinné metody, které společnost může využít ke zlepšení své marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55442
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account