dc.contributor.advisor |
Žáková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Kozáková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:14Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55521
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se připraveností učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části se pozornost zaměřuje na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, na specifika vzdělávání těchto dětí a na samotné učitelky mateřských škol a jejich přípravu na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část je postavena na kvantitativním výzkumu, který byl realizován metodou dotazníkového šetření určeného učitelkám mateřských škol. Cílem praktické části bylo zjistit jak jsou učitelky mateřských škol připravené na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a co by jim v práci s těmito dětmi pomohlo. Na základě výsledků byla zpracována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
66 s. (94 885 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
dítě se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
diagnostická kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
child with special educational needs
|
en |
dc.subject |
education of children with special educational needs
|
en |
dc.subject |
teacher´s diagnostic competence
|
en |
dc.subject |
professional development
|
en |
dc.title |
Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami |
|
dc.title.alternative |
Readiness of Kindergarten Teachers to Educate Children with Special Educational Needs |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kolumber, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2024-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is conducted with the emphasis on the theoretical and empirical character, and is centered around the readiness of kindergarten teachers with the main focus on educating children with special educational needs. The theoretical part mainly studies children with special needs and the specific details of educational practices including the unique academic approach by the kindergarten educators. The practical part is based on a quantitative research that was conducted in a form of questionnaire designed specifically to the kindergarten teachers. The aim of the practical part was to find out how kindergarten teachers are prepared for the education of children with special educational needs and what would help them in their work with these children. Based on the results, recommendations for kindergarten practice were made. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67402
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|