Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí

Show full item record

No preview available
Title: Sharenting a influencer marketing dětí: kidfluencing jako fenomén sociálních sítí
Author: Gerža, Dominik
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá analýzou fenoménu sharentingu a kidfluencingu, které v současné době nabývají na významu v kontextu digitálního rodičovství a komerčního využívání obrazu dětí na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat a vyhodnotit právní, etické a sociální důsledky těchto praktik a navrhnout možná řešení pro jejich regulaci. V teoretické části byla provedena revize relevantní literatury a analýza norem v kontextu ochrany osobních údajů dětí. Praktická část se zabývá aplikovaným výzkumem a zodpovězení čtyř výzkumných otázek v této problematice. V projektové části byl vyvinut návrh edukativní webové platformy, která má za cíl osvětlit problematiku a podpořit samořídící regulaci mezi rodiči a influencery. Výsledky této práce nabízí praktické návody a strategické doporučení, jak zodpovědně nakládat se sdílením dětí na digitálních platformách a jak přistupovat k influencer marketingu, jenž užívá děti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55574
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gerža_2024_dp.zip 57.71Mb application/zip View/Open None
gerža_2024_op.docx 94.88Kb Unknown View/Open None
gerža_2024_vp.docx 93.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account