Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kamas, Patrick
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:21Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:21Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55693
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá generační udržitelností podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury ve městě Zlín. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, druhy marketingových agentur a generační udržitelností podnikání. V praktické části jsou uskutečněny expertní rozhovory se zaměstnanci vybrané agentury za účelem popsání vývoje jejich práce za uplynulých 15 let a pohledu na budoucnost. Dále je uskutečněn výzkum tří konkurenčních agentur ve městě Zlín, který popisuje jejich přístup ke generační udržitelnosti. Výstupem práce je navržení dvou doporučení pro generační a dlouhodobou udržitelnost podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury. |
|
dc.format |
78 s. (136 000 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mediální agentura
|
cs |
dc.subject |
komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
specializovaná agentura
|
cs |
dc.subject |
generační udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
vývoj práce
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
media agency
|
en |
dc.subject |
communication agency
|
en |
dc.subject |
specialized agency
|
en |
dc.subject |
generational sustainability
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
job development
|
en |
dc.title |
Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře |
|
dc.title.alternative |
Generational Sustainability of Business in a Regional Media and Communication Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the generational sustainability of the business of a selected regional media and communication agency in the city of Zlin. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the thesis deals with marketing, marketing communication, types of marketing agencies and generational sustainability of business. In the practical part, expert interviews are conducted with the employees of the selected agency in order to describe the development of their work over the past 15 years and a view of the future. Next part is the research of three competing agencies in the city of Zlin, which describes their approach to generational sustainability. The output of the work is to design two recommendations for generational and long-term business sustainability of the selected regional media and communication agency. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68234
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account