Branding luxusních šperkařských značek
Show full item record
No preview available
Title:
|
Branding luxusních šperkařských značek |
Author: |
Hojdyszová, Julie
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Ústředním motivem této diplomové práce je analýza brandingových nástrojů v segmentu s luxusními šperky. Cílem práce je pochopení zákazníkových preferencí v kontextu vizuální komunikace konkrétní značky a navržení vhodné brandingové kampaně na základě zanalyzovaných dat. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla využita kombinace dvou typů kvalitativního výzkumu - hloubkové individuální rozhovory a tržní charakteristika značek a jejich rozdělení do kategorií tržního lídra, následovatele, vyzyvatele a troškaře. Cílem těchto dvou výzkumů bylo získat relevantní data. Na základě pochopení preferencí zákazníků a získaných poznatků z těchto dvou výzkumů je v projektové části navržená nová brandingová kampaň, která odpovídá požadavkům klientů vybrané značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55884
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account