Komunikační strategie značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie značky |
Author: |
Měsíčková, Aneta
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části je návrh komunikační strategie značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. Komunikační cíle tohoto návrhu jsou zvýšení povědomí, odlišení od konkurence a posílení loajality u stávajících firemních zákazníků značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55925
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account