Komunikační strategie značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Měsíčková, Aneta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:30Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55925
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části je návrh komunikační strategie značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. Komunikační cíle tohoto návrhu jsou zvýšení povědomí, odlišení od konkurence a posílení loajality u stávajících firemních zákazníků značky.
dc.format 125 s. (253 028 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject pražírna kávy cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject brand en
dc.subject marketing research en
dc.subject coffee roastery en
dc.subject B2B market en
dc.title Komunikační strategie značky
dc.title.alternative Brand Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the communication strategy of a coffee roastery in the B2B market. The theoretical part provides basic knowledge in communication strategy and communication in the chosen market. The practical part introduces the brand and its current communication strategy, analyzes facts obtained using the qualitative research method, and provides competitor analysis. The part is finished by the SWOT analysis. The aim of the project part is a communication strategy proposal that is based on the findings obtained in the practical part. The communication objectives of the proposal are building brand awareness, competititive differenciation and strenghtening relations with the current customers of the brand in the B2B market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68363
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
měsíčková_2024_dp.pdf 6.693Mb PDF View/Open None
měsíčková_2024_op.docx 91.94Kb Unknown View/Open None
měsíčková_2024_vp.docx 90.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account