Komunikační strategie značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Měsíčková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55925
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části je návrh komunikační strategie značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. Komunikační cíle tohoto návrhu jsou zvýšení povědomí, odlišení od konkurence a posílení loajality u stávajících firemních zákazníků značky. |
|
dc.format |
125 s. (253 028 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
pražírna kávy
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
coffee roastery
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky |
|
dc.title.alternative |
Brand Communication Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the communication strategy of a coffee roastery in the B2B market. The theoretical part provides basic knowledge in communication strategy and communication in the chosen market. The practical part introduces the brand and its current communication strategy, analyzes facts obtained using the qualitative research method, and provides competitor analysis. The part is finished by the SWOT analysis. The aim of the project part is a communication strategy proposal that is based on the findings obtained in the practical part. The communication objectives of the proposal are building brand awareness, competititive differenciation and strenghtening relations with the current customers of the brand in the B2B market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68363
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account