Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Pejšová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:34Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:34Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56014
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky přírodní kosmetiky a je situována do dvou částí. První, teoretická, část pojednává o tématech jako je marketingová komunikace a její nástroje, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza a marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou dále promítnuty do analytické a projektové části. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu marketingové komunikace, zkoumá rozdíly úrovně marketingových aktivit s konkurenčními značkami a vnější faktory působící na činnost značky. Součástí je online dotazníkové šetření zaměřeno na získání názorů současných i potenciálních zákazníků na marketingovou komunikaci značky přírodní kosmetiky, jež je vyhodnoceno prostřednictvím hypotéz pomocí matematicko-statistických metod. Výsledky plynoucí z analytické části jsou podkladem projektu zlepšení marketingové komunikace kosmetické značky Mybee, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 125 s., 77 s. p. (225 543 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zlepšení marketingové komunikace cs
dc.subject přírodní kosmetika cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Improving Marketing Communication en
dc.subject Natural Cosmetics en
dc.subject Marketing Analysis en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace
dc.title.alternative Project of Improvement of Current Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing communication of a natural cosmetics brand and is situated in two parts. The first, theoretical, part deals with topics such as marketing communication and its tools, benchmarking, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The theoretical knowledge is further reflected in the analytical and project part. The analytical part deals with the identification of the level of current marketing communication, examines the differences in the level of marketing activities with competing brands and the external factors influencing brand activity. It includes an online questionnaire survey aimed at obtaining the opinions of current and potential customers on the marketing communication of the natural cosmetics brand, which is evaluated through hypotheses using mathematical and statistical methods. The results arising from the analytical part are the basis for a project to improve the marketing communication of the cosmetics brand Mybee, which is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67776
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pejšová_2024_dp.pdf 12.83Mb PDF View/Open None
pejšová_2024_op.docx 48.60Kb Unknown View/Open None
pejšová_2024_vp.docx 48.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account