dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Pejšová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:34Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:34Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56014
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky přírodní kosmetiky a je situována do dvou částí. První, teoretická, část pojednává o tématech jako je marketingová komunikace a její nástroje, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza a marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou dále promítnuty do analytické a projektové části. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu marketingové komunikace, zkoumá rozdíly úrovně marketingových aktivit s konkurenčními značkami a vnější faktory působící na činnost značky. Součástí je online dotazníkové šetření zaměřeno na získání názorů současných i potenciálních zákazníků na marketingovou komunikaci značky přírodní kosmetiky, jež je vyhodnoceno prostřednictvím hypotéz pomocí matematicko-statistických metod. Výsledky plynoucí z analytické části jsou podkladem projektu zlepšení marketingové komunikace kosmetické značky Mybee, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
125 s., 77 s. p. (225 543 zn.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zlepšení marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
přírodní kosmetika
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Improving Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Natural Cosmetics
|
en |
dc.subject |
Marketing Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace |
|
dc.title.alternative |
Project of Improvement of Current Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing communication of a natural cosmetics brand and is situated in two parts. The first, theoretical, part deals with topics such as marketing communication and its tools, benchmarking, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The theoretical knowledge is further reflected in the analytical and project part. The analytical part deals with the identification of the level of current marketing communication, examines the differences in the level of marketing activities with competing brands and the external factors influencing brand activity. It includes an online questionnaire survey aimed at obtaining the opinions of current and potential customers on the marketing communication of the natural cosmetics brand, which is evaluated through hypotheses using mathematical and statistical methods. The results arising from the analytical part are the basis for a project to improve the marketing communication of the cosmetics brand Mybee, which is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67776
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|