Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích
Author: Březina, Hugo
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: "Tato bakalářská práce se zaměřuje na potenciál umělé inteligence (AI) v oblasti marketingové komunikace na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit, zda AI může efektivně podporovat tvorbu obsahu pro značky na této platformě. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část poskytuje přehled o digitálním marketingu a AI, zatímco praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na analýzu příspěvků značek na Instagramu. Výsledky ukazují, že AI má potenciál v automatizaci tvorby obsahu, ale lidský přístup zůstává klíčový pro autenticitu a angažovanost uživatelů." (ChatGPT, 2024)
URI: http://hdl.handle.net/10563/56048
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
březina_2024_dp.pdf 2.728Mb PDF View/Open None
březina_2024_op.pdf 383.6Kb PDF View/Open None
březina_2024_vp.docx 93.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account