dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Řihošková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56054
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti. Teoretická část práce představovala podrobnou charakteristiku teoretických poznatků vztahujících se ke konkurenci, konkurenceschopnosti a k marketingovému prostředí podniku s návazností na vybrané analýzy marketingového prostředí. V praktické části byla představena vybraná společnost a její konkurenti. Dále byly provedeny vybrané analýzy marketingového prostředí. Pomocí metody 7S McKinsey byla analyzována vybraná společnost z vnitřní perspektivy, Porterův model pěti konkurenčních sil analyzoval společnost z vnitřního i vnějšího pohledu. V rámci dotazníkového šetření byly získány vstupní data pro benchmarking, pomocí kterého byla dále ohodnocena vybraná společnost společně s jejími konkurenty. Vnější prostředí společnosti bylo rozebráno pomocí analýzy PESTE a prostřednictvím SWOT analýzy byly shrnuty všechny využité výzkumy. Na základě výsledků analýz byla navrhnuta doporučení, které povedou ke zlepšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti. |
|
dc.format |
97 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
metoda 7S McKinsey
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
method 7S McKinsey
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Competitiveness of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2024-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on analysing the competitiveness of a selected company. The theoretical part of the thesis presented a detailed characterization of theoretical knowledge related to competition, competitiveness, and the marketing environment of the enterprise, with a connection to selected analyses of the marketing environment. In the practical part, the selected company and its competitors were introduced. Furthermore, selected analyses of the marketing environment were conducted. Using the 7S McKinsey method, the selected company was analysed from an internal perspective, while Porter's Five Forces model analysed the company from both internal and external viewpoints. Input data for benchmarking were obtained through a questionnaire survey, which were further used to evaluate the selected company along with its competitors. The company's external environment was dissected using PESTE analysis, and all utilized researches were summarized through SWOT analysis. Based on the results of the analyses, recommendations were proposed to improve the competitiveness of the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
67108
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-16 |
|