Online marketingová strategie střední školy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Online marketingová strategie střední školy |
Author: |
Budíková, Dominika
|
Advisor: |
Koutný, Lukáš
|
Abstract:
|
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření, které poskytnou východiska pro definování cílových skupin. Na základě poznatků z teoretické části, analýz a výzkumů praktické části je sestavena online komunikační strategie, pro kterou jsou dále vybrány i klíčové ukazatele výkonnosti. V závěru je navržená digitální marketingová strategie ekonomicky zhodnocena. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56143
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account