Online marketingová strategie střední školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Koutný, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Budíková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:39Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:39Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56143
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření, které poskytnou východiska pro definování cílových skupin. Na základě poznatků z teoretické části, analýz a výzkumů praktické části je sestavena online komunikační strategie, pro kterou jsou dále vybrány i klíčové ukazatele výkonnosti. V závěru je navržená digitální marketingová strategie ekonomicky zhodnocena. |
|
dc.format |
125 s. (213 581 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Online marketingová strategie střední školy |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Strategy for High School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Master's thesis is to develop a plan for a digital marketing strategy for a vocational school. The theoretical part addresses topics of online marketing, marketing in education, and describes the process of strategic marketing planning. In the practical part, the vocational school is introduced and subjected to a situational analysis using chosen methods. The practical part also processes and interprets the results of quantitative and qualitative research, which provide the basis for defining target groups. Based on the insights from the theoretical part, analyses, and research of the practical part, an online communication strategy is compiled, for which key performance indicators are also selected. In conclusion, the proposed digital marketing strategy is economically evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67720
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account