Online marketingová strategie střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová strategie střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koutný, Lukáš
dc.contributor.author Budíková, Dominika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:39Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:39Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56143
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu digitální marketingové strategie pro střední odbornou školu. Teoretická část se věnuje tématům online marketingu, marketingu ve školství a dále popisuje postup strategického marketingového plánování. V praktické části je zkoumaná střední škola představena a dále podrobena situační analýze pomocí zvolených metod. Praktická část také zpracovává a interpretuje výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření, které poskytnou východiska pro definování cílových skupin. Na základě poznatků z teoretické části, analýz a výzkumů praktické části je sestavena online komunikační strategie, pro kterou jsou dále vybrány i klíčové ukazatele výkonnosti. V závěru je navržená digitální marketingová strategie ekonomicky zhodnocena.
dc.format 125 s. (213 581 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject online marketing en
dc.subject situational analysis en
dc.subject high school en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject marketing mix en
dc.title Online marketingová strategie střední školy
dc.title.alternative Online Marketing Strategy for High School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of the Master's thesis is to develop a plan for a digital marketing strategy for a vocational school. The theoretical part addresses topics of online marketing, marketing in education, and describes the process of strategic marketing planning. In the practical part, the vocational school is introduced and subjected to a situational analysis using chosen methods. The practical part also processes and interprets the results of quantitative and qualitative research, which provide the basis for defining target groups. Based on the insights from the theoretical part, analyses, and research of the practical part, an online communication strategy is compiled, for which key performance indicators are also selected. In conclusion, the proposed digital marketing strategy is economically evaluated.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67720
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
budíková_2024_dp.pdf 3.246Mb PDF View/Open None
budíková_2024_op.docx 49.25Kb Unknown View/Open None
budíková_2024_vp.docx 50.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account