Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dlabaja, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Šišák, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:44Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56267
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících AR her, popis postupu vývoje, implementaci herních mechanik a interakcí a testování hry na mobilním zařízení. |
|
dc.format |
60 s. (72 632 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
rozšířená
|
cs |
dc.subject |
realita
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
marker
|
cs |
dc.subject |
Android
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
augmented
|
en |
dc.subject |
reality
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
marker
|
en |
dc.subject |
Android
|
en |
dc.title |
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity |
|
dc.title.alternative |
Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mach, Václav |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the development of a game using augmented reality (AR) in the Unity engine. The main goal is to create a functional prototype of a game that will be ready for further expansion. This thesis aims to utilize the latest technologies and trends in the field of AR and gamification. To achieve this, the Unity game engine will be utilized, including its Unity Asset Store library. The thesis will include explanations of important theories, analysis of existing AR games, description of the development process, implementation of game mechanics and interactions, and testing of the game on mobile devices. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66925
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account