Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dlabaja, Štěpán
dc.contributor.author Šišák, Jakub
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:44Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:44Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56267
dc.description.abstract Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících AR her, popis postupu vývoje, implementaci herních mechanik a interakcí a testování hry na mobilním zařízení.
dc.format 60 s. (72 632 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cs
dc.subject rozšířená cs
dc.subject realita cs
dc.subject hra cs
dc.subject marker cs
dc.subject Android cs
dc.subject Unity en
dc.subject augmented en
dc.subject reality en
dc.subject game en
dc.subject marker en
dc.subject Android en
dc.title Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
dc.title.alternative Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mach, Václav
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the development of a game using augmented reality (AR) in the Unity engine. The main goal is to create a functional prototype of a game that will be ready for further expansion. This thesis aims to utilize the latest technologies and trends in the field of AR and gamification. To achieve this, the Unity game engine will be utilized, including its Unity Asset Store library. The thesis will include explanations of important theories, analysis of existing AR games, description of the development process, implementation of game mechanics and interactions, and testing of the game on mobile devices.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 66925
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
šišák_2024_dp.pdf 2.507Mb PDF View/Open None
šišák_2024_op.pdf 151.6Kb PDF View/Open None
šišák_2024_vp.pdf 123.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account