Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy |
Author: |
Marosz, Alexandr
|
Advisor: |
Legindi, Marcel
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním střihové workflow při postprodukci 30 s reklamy v Adobe Premiere Pro. Tento problém řeší pomocí automatizačních nástrojů, které odstraňují potřebu vykonávat repetitivní úkony. Následně se zabývá otázkou, které z těchto nástrojů lze pro takový úkol nejlépe využít. V projektové části je provedena selekce konkrétních nástrojů a následně je pomocí specializované metody měření ověřen jejich pozitivní vliv na efektivitu pracovního procesu střihače. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56350
|
Date:
|
2023-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Střihová skladba |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account