Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Kristian, Daniel
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56392
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit v esportu a to konkrétně u esportových titulů od společnosti Riot Games. Teoretická část práce popisuje pojmy jako je komunikační mix, marketingová strategie, event marketing či samotný esport. Tuto část zakončuje kapitola metodiky práce, která obsahuje cíl a účel práce, cílovou skupinu, metodu výzkumu a výzkumné otázky. Část praktická se zaměřuje na společnost Riot Games, její esportové tituly, marketingové aktivity v esportu a především vyhodnocení kvantitativního výzkumu v podobě dotazníku.
dc.format 77 s. (105 160 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject esport cs
dc.subject Riot Games cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject esport en
dc.subject Riot Games en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject sponsoring en
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.title Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
dc.title.alternative Esports Marketing Activities with a Focus on Riot Games Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in esports, specifically for esports titles from Riot Games. The theoretical part of the thesis describes concepts such as communication mix, marketing strategy, event marketing and esport itself. This part concludes with the methodology chapter, which incorporate the aim and purpose of the thesis, the target group, the research method and the research questions. The practical part focuses on the company Riot Games, its esport titles, marketing activities in esport and especially the evaluation of the quantitative research in the form of a questionnaire.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68248
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kristian_2024_dp.pdf 3.380Mb PDF View/Open None
kristian_2024_op.docx 97.83Kb Unknown View/Open None
kristian_2024_vp.docx 92.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account