Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Kristian, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:50Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56392
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit v esportu a to konkrétně u esportových titulů od společnosti Riot Games. Teoretická část práce popisuje pojmy jako je komunikační mix, marketingová strategie, event marketing či samotný esport. Tuto část zakončuje kapitola metodiky práce, která obsahuje cíl a účel práce, cílovou skupinu, metodu výzkumu a výzkumné otázky. Část praktická se zaměřuje na společnost Riot Games, její esportové tituly, marketingové aktivity v esportu a především vyhodnocení kvantitativního výzkumu v podobě dotazníku. |
|
dc.format |
77 s. (105 160 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
esport
|
cs |
dc.subject |
Riot Games
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
esport
|
en |
dc.subject |
Riot Games
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games |
|
dc.title.alternative |
Esports Marketing Activities with a Focus on Riot Games Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in esports, specifically for esports titles from Riot Games. The theoretical part of the thesis describes concepts such as communication mix, marketing strategy, event marketing and esport itself. This part concludes with the methodology chapter, which incorporate the aim and purpose of the thesis, the target group, the research method and the research questions. The practical part focuses on the company Riot Games, its esport titles, marketing activities in esport and especially the evaluation of the quantitative research in the form of a questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68248
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account