Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Pazdziora, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56577
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá značkou Kytary.cz a tím, zdali ji zákazníci vnímají jako leadera na českém trhu v prodeji hudebních nástrojů a na jejich vnímání hlavních marketingových a komunikačních aktivit, kterým se značka věnuje. Práce v teoretické části vymezuje pojmy související se značkou, jejím řízením a budováním. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zjišťuje odpovědi na výzkumné otázky. Ze získaných dat vyplývá několik zjištění v oblasti nákupního chování a preferencí značek hudebnin při nákupu. Na základě těchto zjištění jsou vyvozeny závěry a doporučení pro budoucí vývoj značky Kytary.cz. |
|
dc.format |
64 s. (87 853) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
kódy značky
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Kytary.cz
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand codes
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.subject |
Kytary.cz
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
The Brand Perception of Kytary.cz on the Czech Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the Kytary.cz brand and whether customers perceive it as a leader on the Czech market in the sale of musical instruments and their perception of the main marketing and communication activities that the brand is engaged in. The theoretical part of the thesis defines the concepts related to the brand, its management and building. The practical part uses qualitative research to find out the answers to the research questions. From the data collected, several findings emerge in the area of music brand buying behaviour and brand preferences. Based on these findings, conclusions and recommendations are drawn for the future development of the Kytary.cz brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68260
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account