Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Pazdziora, Jan
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:57Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:57Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56577
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá značkou Kytary.cz a tím, zdali ji zákazníci vnímají jako leadera na českém trhu v prodeji hudebních nástrojů a na jejich vnímání hlavních marketingových a komunikačních aktivit, kterým se značka věnuje. Práce v teoretické části vymezuje pojmy související se značkou, jejím řízením a budováním. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zjišťuje odpovědi na výzkumné otázky. Ze získaných dat vyplývá několik zjištění v oblasti nákupního chování a preferencí značek hudebnin při nákupu. Na základě těchto zjištění jsou vyvozeny závěry a doporučení pro budoucí vývoj značky Kytary.cz.
dc.format 64 s. (87 853)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject kódy značky cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketing cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Kytary.cz cs
dc.subject brand en
dc.subject brand codes en
dc.subject brand perception en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing en
dc.subject content marketing en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject Kytary.cz en
dc.title Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu
dc.title.alternative The Brand Perception of Kytary.cz on the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the Kytary.cz brand and whether customers perceive it as a leader on the Czech market in the sale of musical instruments and their perception of the main marketing and communication activities that the brand is engaged in. The theoretical part of the thesis defines the concepts related to the brand, its management and building. The practical part uses qualitative research to find out the answers to the research questions. From the data collected, several findings emerge in the area of music brand buying behaviour and brand preferences. Based on these findings, conclusions and recommendations are drawn for the future development of the Kytary.cz brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68260
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pazdziora_2024_dp.pdf 2.575Mb PDF View/Open None
pazdziora_2024_op.docx 93.88Kb Unknown View/Open None
pazdziora_2024_vp.pdf 144.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account