Komunikační strategie malého rodinného podniku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie malého rodinného podniku |
Author: |
Žyłová, Andrea
|
Advisor: |
Kazík, Martin
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie malé rodinné zmrzlinárny. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovou komunikací malých podniků, se strategií rodinných podniků a se značkou firmy. Praktická část se věnuje představení Kopečkové - rodinné zmrzlinárny, která byla pro tuto práci zvolena jako malý rodinný podnik, dále se věnuje současným komunikačním nástrojům zmrzlinárny, vyhodnocení dotazníkového šetření, a na závěr zodpovězení výzkumných otázek, které se zajímají o vnímání komunikace a značky Kopečkové - rodinné zmrzlinárny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56641
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account