Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Show full item record
No preview available
Title:
|
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image |
Author: |
Králíková, Denisa
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56753
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account